dinsdag 22 maart 2011

Meisjes

Meisjes, waarom zijn ze zo leuk? Waarom blijven ze steeds verrassen? Waarom zijn ze zo interessant? Zijn er mensen die het mij kunnen vertellen?

Tja, meisjes… je hebt ze in alle soorten en maten. Stoere chicks, mooie meisjes, lekkere wijven, leuke meisjes, geile wijven, nette dames, dikke zeugen, lelijkerds, en ga zo maar door.
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon onderverdelen in subculturen. Kakkers, emo’s, gothics, alternatievelingen, sletjes, manwijven, dramaqueens, je kunt het zo gek niet bedenken, of je hebt meisjes van dat type.

Maar toch blijven ze leuk. Leuk om naar te kijken (of niet), leuk om een praatje mee te maken, en vooral leuk om over te dromen.

Toch zijn meisjes eigenlijk allemaal bitches. Ze kunnen niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar. De ene dag zien ze je als hun beste vriend, en de dag erna kun je niets goed doen. Ze doen alsof je helemaal je van het bent, en vervolgens laten ze nooit meer iets van zich horen, of doen ze kortaf als je ze weer eens spreekt. Beetje wazig vind ik dat.
Ook irritant is dat deze prachtige wezens bijna nooit straight-to-the-point zijn, maar altijd rond de pot draaien. Als je iets kwijt wilt, zeg dan gewoon wat je bedoelt, en ga niet een heel verhaal vooraf vertellen, want dan raken wij, kerels, de draad van je verhaal kwijt.
Dat dus.

Maar terug naar de essentie van dit verhaal. Waarom zijn deze vrouwmensen zo leuk, verrassend en interessant?

Hoe ze praten, hoe ze zich kleden, hoe ze zich gedragen, prachtig. Ik kan er bijvoorbeeld al van genieten hoe een meisje loopt. Netjes voetje voor voetje, als een model van ANTM, of lekker nonchalant, mooi zelfverzekerd. Ik geniet daarvan.
Wat ik ook geweldig vind om te zien, is de manier waarop dames hun haar achterover gooien, en nog meer van dat soort kleinigheden. In één woord, WAUW!

Ik ben denk ik een beetje verliefd op elk vrouwelijk wezen op deze aardkloot. Ik hou van ze, maar vaak kan ik ze ook wel schieten. Maar ze blijven leuk…..

Het klinkt misschien een beetje geobsedeerd, maar ach, ik ben ook maar een doodgewone jongen. Eigenlijk denkt elke jongen zoals ik, alleen durven zij het niet toe te geven.

Geschreven op: 14 april 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten