dinsdag 22 maart 2011

Voor jullie

Deze is voor jullie,

Voor de mensen die de afgelopen jaren,
Altijd achter me stonden.
Voor hen op wie ik altijd heb kunnen bouwen.

Zij die me stuurden, tegenhielden, motiveerden,
Die me lieten lachen, huilen, en me steunden,
Mij hun schouders boden waarop ik uit kon huilen.

Zij die me in vertrouwen namen,
En die ik in vertrouwen nam.
Zij die ik wakker kon bellen, wanneer dat nodig was.

Ook voor jullie die me kwaad maakten,
Me belachelijk maakten, en me uitlachten.
Zelfs jullie wil ik bedanken.

Bij deze, wil ik jullie allemaal bedanken.
Bedankt voor jullie luisterende oren,
Jullie goede en slechte raad,
Voor het laten vallen, en het helpen opstaan,
Het steunen, opvrolijken, ouwehoeren.
Ik wil jullie bedanken voor alles,
Wat jullie al die tijd met me hebben gedeeld.

Jullie hebben me gebracht waar ik ben,
En als ik heel eerlijk ben,

Het bevalt me goed.

Geschreven op: 14 december 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten